Logo Geoje

Logo Geoje

niedziela, 27 września 2015

Kilka aktualnych fotek

Zerwałem się dzisiaj rano dosyć wcześnie (nie wiem tylko po co) i postanowiłem zrobić kilka fotek. Efekty poniżej (kliknij na fotke aby obejrzec w powiekszeniu).

Wschód słońca nad Morzem Japońskim

Morze i góry

Przystań o poranku

Jedna z plaż na Geoje (jest ich kilka).

Najbardziej znana plaża , plaża Gujora. O tej porze roku prawie pusta mimo, ze temperatura wynosi ok 26C, jest słońce  a woda jest ciepła.

W górach

Górskie jezioro a jednocześnie zbiornink wody pitnej.

Niedzielny odpoczynek

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie,

    Jestem studentką III roku Turystyki i Rekreacji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej o Korei Południowej, dlatego szukam osób, które były już tam i będą mogły wypełnić stworzoną przeze mnie ankietę. Jeśli mógłbyś poświęcić kilka minut na wypełnienie jej lub udostępnienie osobą, które znasz i również tam przebywały. Byłabym bardzo wdzięczna.

    https://docs.google.com/forms/d/1m5CMv3D1Fkq-Isui4e09Ty3mvtnSWLgEnUhRme3Tc1A/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link

    Pozdrawiam,
    Edyta Budzyńska

    OdpowiedzUsuń